PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SANATATII, SECURITATII IN MUNCA
SI SITUATII DE URGENTA
1. ELABORARE DOCUMENTATIEI:
- instructiuni proprii privind securitatea si sanatatea in munca.
- evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala.
- planuri de prevenire si protectie
- tematici de instruire (cuprind acte normative,legi, ordonante specifice, elaborate de ministerele de resort, Guvernul României si/sau Parlamentul României).
- emite decizii, proceduri privind organizarea interventiei in situatii de urgenta cu personalul societatii.
- elaboreaza planul de urgenta al firmei (plan de interventie la incendiu, primul ajutor, plan de evacuare, etc.).
- planul de securitate si sanatate in munca pentru santiere temporare sau mobile conform HG300/2006.
2. INSTRUIREA SI VERIFICAREA PERSONALULUI :
- Notiuni legislative securitate si sanatate in munca /situatii de urgenta.
-
Prezentarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala
-
Notiuni prim ajutor
-
Consecintele nerespectarii legislatiei
-
Folosirea echipamentelor de protectie si a mijloacelor de protectie individuale si/sau colective .
- Utilizarea mijloacelor de prima interventie (stingatoare,etc)
- Evacuarea personalului in situatii de urgenta
- Modul de actionare al echipei de prima interventie
- Testarea personalului: test grila (semestrial sau anual, dupa caz).
- Instruirea se certifica pe baza de semnatura atit a celui instruit cit si a celui care efectueaza instruirea, in fise speciale de sanatate si securitate in munca, respectiv situatii de urgenta.
3. ELABORAREA DOCUMENTATIEI SPECIALE :
- Contract colectiv de munca, Regulament Intern, Regulament de organizare si functionare al firmei, cerut de Codul muncii, pentru firme cu mai mult de 21 angajati.
- Normativ – cadru de acordare a echipamentului individual de protectie – prevedere a Legii 319/2006 – Legea sanatatii si securitatii in munca din Romania . Prin acest normativ se stabilesc riscurile la care sunt expuse anumite categorii de personal si sortimentele de echipament de protectie ce se acorda( exemplu : ochelari de protectie, mânusi de protectie, antifoane, etc.)
- Identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu – masura stabilita prin Legea 307/2006
- Evaluarea riscurilor de accidentate si imbolnavire profesionala
- Documentatii pentru autorizarea ISCIR a echipamentelor tehnice.
- Documentatii la cererea beneficiarului (daca este cazul):
- Consultanta in implementarea sistemelor de management calitate ,mediu si securitate si sanatate ocupationala.
4. REPREZENTAREA INTERESELOR FIRMEI :
- cerceteaza si raporteaza accidentele de munca ce se produc in cadrul firmei
- intocmeste dosarul de cercetare al accidentelor de munca si il prezinta Ministerului Muncii pentru avizare si evidenta
- coordonare de securitate si sanatate in munca pentru santiere temporare si mobile;
- participa impreuna cu organele abilitate ale statului (Inspectia Muncii, Inspectoratul pentru situatii de urgenta (pompieri), Procuratura, etc) la anchetarea evenimentelor majore (deces, incendiu, explozie, etc.)
- reprezinta firma pe perioada controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, respectiv:
- Ministerul Muncii – reprezentat prin Inspectoratul Teritorial de Munca.
- Ministerul Administratiei si Internelor – reprezentat prin Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Banat” al judetului Timis
- Ministerul Sanatatii – reprezentat prin Inspectia Sanitara de Stat Timis.
Pentru mai multe detalii si / sau oferte personalizate va stam la dispozitie prin telefon sau email:
This post is also available in: Engleză