PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SANATATII, SECURITATII IN MUNCA
SI SITUATII DE URGENTA

1. ELABORARE DOCUMENTATIEI:

  • instructiuni proprii privind securitatea si sanatatea in munca.
  • evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala.
  • planuri de prevenire si protectie
  • tematici de instruire (cuprind acte normative,legi, ordonante specifice, elaborate de ministerele de resort, Guvernul României si/sau Parlamentul României).
  • emite decizii, proceduri privind organizarea interventiei in situatii de urgenta cu personalul societatii.
  • elaboreaza planul de urgenta al firmei (plan de interventie la incendiu, primul ajutor, plan de evacuare, etc.).
  • planul de securitate si sanatate in munca pentru santiere temporare sau mobile conform HG300/2006.

2. INSTRUIREA SI VERIFICAREA PERSONALULUI :

  •  Notiuni legislative securitate si sanatate in munca /situatii de urgenta.
  •  Prezentarea  riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala
  •  Notiuni prim ajutor
  •  Consecintele nerespectarii legislatiei
  •  Folosirea echipamentelor de protectie si a mijloacelor de protectie individuale si/sau colective .
  • Utilizarea mijloacelor de prima interventie (stingatoare,etc)
  • Evacuarea personalului in situatii de urgenta
  • Modul de actionare al echipei de prima interventie
  • Testarea personalului: test grila (semestrial sau anual, dupa caz).
  • Instruirea se certifica pe baza de semnatura atit a celui instruit cit si a celui care efectueaza instruirea, in fise speciale de sanatate si securitate in munca, respectiv situatii de urgenta.

3. ELABORAREA DOCUMENTATIEI SPECIALE :

  • Contract colectiv de munca, Regulament Intern, Regulament de organizare si functionare al firmei, cerut de Codul muncii, pentru firme cu mai mult de 21 angajati.
  • Normativ – cadru de acordare a echipamentului individual de protectie – prevedere a Legii 319/2006 – Legea sanatatii si securitatii in munca din Romania . Prin acest normativ se stabilesc riscurile la care sunt expuse anumite categorii de personal si sortimentele de echipament de protectie ce se acorda( exemplu : ochelari de protectie, mânusi de protectie, antifoane, etc.)
  • Identificarea si evaluarea riscurilor de incendiu – masura stabilita prin Legea 307/2006
  • Evaluarea riscurilor de accidentate si imbolnavire profesionala
  • Documentatii pentru autorizarea ISCIR a echipamentelor tehnice.
  • Documentatii la cererea beneficiarului (daca este cazul):
  •  Consultanta in implementarea sistemelor de management calitate ,mediu si securitate si sanatate ocupationala.

4. REPREZENTAREA INTERESELOR FIRMEI :

  • cerceteaza si raporteaza accidentele de munca ce se produc in cadrul firmei
  • intocmeste dosarul de cercetare al accidentelor de munca si il prezinta Ministerului Muncii pentru avizare si evidenta
  • coordonare de securitate si sanatate in munca pentru santiere temporare si mobile;
  • participa impreuna cu organele abilitate ale statului (Inspectia Muncii, Inspectoratul pentru situatii de urgenta (pompieri), Procuratura, etc) la anchetarea evenimentelor majore (deces, incendiu, explozie, etc.)
  • reprezinta firma pe perioada controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, respectiv:
  • Ministerul Muncii – reprezentat prin Inspectoratul Teritorial de Munca.
  • Ministerul Administratiei si Internelor – reprezentat prin Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta „Banat” al judetului Timis
  • Ministerul Sanatatii – reprezentat prin Inspectia Sanitara de Stat Timis.

Pentru mai multe detalii si / sau oferte personalizate va stam la dispozitie prin telefon sau email:

SSM Timisoara Contact

 

Anti Spam

This post is also available in: Engleză

Leave a Reply

*